میرصادقی

ارتباط با دانشجویان

میرصادقی

ارتباط با دانشجویان

نمونه سوال پایان ترم بیوشیمی- دانشجویان مهندسی صنایع غذایی دانشگاه بینش و دانش

دانشجویان محترم؛

با سلام و خسته نباشید

قول داده بودم یک شب قبل از امتحان بیوشیمی چند تا از سوالات رو براتون بذارم. الان دو شب مونده به امتحان و تصمیم گرفتم 3 تا از سوالات رو به عنوان نمونه در اختیارتون قرار بدهم تا با انگیزه، انرژی و دقت بیشتری مطالعه کنید.

برای همه ی شما آرزوی موفقیت می کنم و به امید خدا در روز امتحان می بینمتون.

دانلود

قابل توجه دانشجویان مهندسی کشاورزی- گرایش علوم کشاورزی، علوم دامی و .... (دانشگاه پیام نور)

دانشجویان محترم؛

با سلام

تا اونجاییکه من می دونم 21 دیماه (فردا) تاریخ امتحان بیوشیمی شماست. من متاسفانه نمونه سوال تستیِ این ترم گرایش صنایع غذایی رو ندارم ولی پاسخ تشریحیِ آزمون پایان ترم بیوشیمی صنایع غذایی در نیمسال اول سال تحصیلی 94-93 (همین ترم) رو دارم و براتون لینکش رو میذارم که شاید تو  این ساعات آخر مطالعه براتون مفید واقع بشه. لطفا درستون رو با دقت مطالعه کنید و امیدوارم که موفق باشید...

دانلود

نمونه سوال نیمسال دوم 93-92 ی واحد درسی بیوشیمی رشته ی مهندسی پزشکی دانشگاه پیام نور

دانشجویان محترم؛

با سلام

امشب وقتی پیام خانم رجبی رو خوندم یادم افتاد تا نمونه سوال نیمسال دوم 93-92 ی واحد درسی بیوشیمی رشته ی مهندسی پزشکی، که فکر می کنم در کتابچه ی نمونه سوالات وجود ندارد رو براتون بذارم تا اگر خواستید دانلود کرده و استفاده نمایید. امیدوارم این یادداشت رو بخونید و این فایلها براتون مفید واقع بشه.

موفق باشید.

دانلود 1

دانلود 2

تفاوت فراصوت با مافوق صوت (پاسخ به سوال خانم زربینی)

خانم زربینی؛ با سلام

اگر به خاطر داشته باشید، شما در جلسه ی آخر سوالی در مورد امواج فراصوت مطرح کردید که پاسخ آن به شرح زیر می باشد. در ضمن چون فراموش کرده بودم متاسفانه پاسخ شما به تاخیر افتاد و از این بابت عذرخواهی می کنم.

فراصوت (به انگلیسی: Ultrasound)، به امواج صوتی گفته می‌شود که دارای فرکانسی بیشتر از بازه ی فرکانسی شنوایی انسان هستند. یکی از کاربردهای فراصوت در سونوگزافیِ فراصوتی می باشد.

بازه ی فرکانسی شنوایی افراد متفاوت است و با بالا رفتن سن این بازه کاهش می‌یابد، ولی معمولاً بالاترین فرکانس شنوایی انسان حدود ۲۰ و یا ۲۵ کیلوهرتز در نظر گرفته می‌شود. نقطه ی مقابل این امواج، امواج فروصوت یا (مادون صوت) هستند که دارای فرکانس زیر حد پایین فرکانس شنوایی انسان (حدود ۲۰ هرتز) هستند.

 اصطلاح فراصوت، نباید با مافوق صوت (به انگلیسی: Supersonic) که برای سرعت حرکت بالاتر از سرعت صوت استفاده می‌شود، اشتباه گرفته شود.

امیدوارم  با این توضیح پاسخی که در کلاس عنوان شد، اصلاح شده باشد.

برای شما و سایر دوستان در امتحانات پایان ترم، آرزوی موفقیت می کنم...

اصول بیوانرژتیک و متابولیسم کربوهیدرات ها

دانشجویان محترم

با سلام؛

لطفا برای دریافت فایلهای مربوط به فصلهای اصول بیوانرژتیک و متابولیسم کربوهیدراتها بر روی لینکهای زیر کلیک نمایید.

توجه داشته باشید که سوالات مطرح شده در امتحان پایان ترم، تا پایان مباحث این فایلها خواهد بود.

موفق باشید.

دانلود 1

دانلود 2