میرصادقی

ارتباط با دانشجویان

میرصادقی

ارتباط با دانشجویان

جستجوی کلستریدیوم ها

دانشجویان محترم؛

با سلام

لطفا برای دریافت فایل مربوط به جستجوی کلستریدیوم ها بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

در ضمن یادآوری می کنم که این هفته از مباحث جستجوی استافیلوکوکوس ها و جستجوی کپک و مخمر یک آزمون  در کلاس برگزار خواهد شد.

موفق باشید...

دانلود

جستجوی کپک و مخمر

دانشجویان محترم؛

با سلام، لطفا برای دریافت فایل مربوط به جستجوی کپک و مخمر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

در ضمن این فایل یکبار توسط من دانلود شده است، پس درصورتیکه شما نفر دومی هستید که فایل را دانلود می نمایید لطفا نام خود را در بخش نظرات درج کنید تا نیم نمره ی کلاسی به شما تعلق بگیرد.

موفق باشید...

دانلود


نمونه سوال آزمون میان ترم بیوفیزیک - دانشجویان مهندسی پزشکی

دانشجویان محترم؛

با سلام... امیدوارم که تا این لحظه برای آزمون فردا با دقت مطالعه کرده باشید. برای رفع خستگیتون و اینکه در این ساعات باقیمانده با انگیزه ی بیشتری  مطالعه کنید، 7 سوال آزمون فردا رو میذارم. حتما این سوالات رو بخونید تا با نوع سوالات هم آشنا بشید. در ضمن آزمون به هیچ عنوان تکرار نمیشه پس حتما در آزمون فردا (شنبه- نوزدهم اردیبهشت ماه) راس ساعت 12، حضور فعال داشته باشید.

متشکرم و موفق باشید....

دانلود

جستجوی استافیلوکوکوسهای کوآگولاز مثبت

دانشجویان محترم؛

با سلام

لطفا برای دریافت فایل مربوط به جستجوی استافیلوکوکوسها بر روی لینک زیر کلیک نمایید، در ضمن فراموش نکنید که این هفته کلاس جبرانی برای 2 گروه در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت 15 تا 18 مطابق با صحبتهای انجام شده در کلاس برگزار خواهد شد، پس لطفا حضور فعال در کلاس داشته باشید.

متشکرم

دانلود

مهم- برگزاری کلاس فوق العاده ی بیوفیزیک- دانشجویان مهندسی پزشکی

دانشجویان محترم مهندسی پزشکی؛

با سلام

به اطلاع شما می رسانم که کلاس فوق العاده ی درس بیوفیزیک، این هفته در روز دوشنبه، هفتم اردیبهشت ماه از ساعت 14 تا 16 برگزار می گردد. لطفا حضور فعال در کلاس داشته باشید.

متشکرم