میرصادقی

ارتباط با دانشجویان

میرصادقی

ارتباط با دانشجویان

نمونه سوال بیوفیزیک از بانک سوال پیام نور و نمونه سوال نیمسال دوم سال تحصیلی 93-92

دوستان خوبم؛

سلام

قول داده بودم نمونه سوال ترمهای گذشته ی درس بیوفیزیک رو براتون بذارم. عذرخواهی می کنم که دیر شد چون داشتم دنبال نمونه سوال بیوفیزیک رشته ی خودتون می گشتم که فکر می کردم قبلا دانلودش کردم ولی متاسفانه پیداش نکردم حالا اگر پیدا شد دوباره براتون میذارم.  خوشبختانه چون تا ترم گذشته کتاب شما و زیست شناسیها یکی بود، نمونه سوال درس بیوفیزیک برای رشته ی زیست شناسی رو دارم و همین طور نمونه سوال بیوفیزیک رشته ی خودتون در نیمسال دوم 93-92 رو هم دارم که براتون در لینکهای زیر گذاشتم. لطفا علاوه بر سوالات، متن کتاب رو هم مطالعه کنید....

امیدوارم که همتون تو امتحان درس من، درسهای دیگرتون و البته تمامی مراحل زندگی موفق باشید

دانلود 1

دانلود 2

بسیار مهم- نمونه سوال آزمایشگاه میکروبیولوژی مواد غذایی

دانشجویان محترم "روز پنج شنبه":

با سلام و خسته نباشید؛

امیدوارم تا این لحظه خوب مطالعه کرده باشید... برای اینکه فرقی بین شما و بچه های روز چهارشنبه نذارم، برای شما هم 2 تا از سوالات رو میذارم.  در ضمن خیلی جدی تاکید می کنم که لطفا همه در ساعتهای کلاس خودتون در امتحان عملی شرکت کنید و امتحان تئوری هم که راس ساعت 12 و فقط فردا برگزار میشه. راهنمایی اینکه سوال از بخش جستجوی کلستریدیومها همینه که براتون گذاشتم و دیگه نیازی نیست وقت بیشتری برای مطالعه ی این بخش از جزوه بذارین. آوردن ماشین حساب رو هم  فراموش نکنید چون برای یک سوال لازمه و از گوشی تلفن همراهتون هم برای محاسبه نمی تونید استفاده کنید.

موفق باشید...

دانلود


بسیار مهم- نمونه سوال آزمایشگاه میکروبیولوژی مواد غذایی

دانشجویان محترم

با سلام و خسته نباشید؛

بنابه درخواست برخی از دوستان شما 2 نمونه سوال از سوالات روز فردا (چهارشنبه) رو براتون میذارم. تعداد سوالات 13تاست ولی چون جزومون اونقدرها هم سنگین نیست متاسفانه بیشتر از این نمی تونم براتون نمونه سوال بذارم. امیدوارم همین 2 تا کمکتون بکنه که با انگیزه ی بیشتری مطالعه کنید.  یک راهنمایی اینکه در مورد جزوه ی جستجوی کلستریدیومها فقط یک سوال در امتحان وجود داره که تو نمونه سوال هم براتون گذاشتم پس دیگه نیازی نیست که متن مربوط به این قسمت رو بیشتر بخونید. درضمن چون تو امتحان یک سوال محاسباتی هم وجود داره حتما ماشین حساب به همراه داشته باشید و امکان استفاده از گوشی تلفن همراه هم واسه محاسبات وجود نداره...

موفق باشید

دانلود