میرصادقی

ارتباط با دانشجویان

میرصادقی

ارتباط با دانشجویان

نمونه سوال مربوط به پایان ترم- بسیار مهم

دانشجویان محترم،

با سلام و خسته نباشید از امتحانات؛

امشب تصمیم گرفتم 5 سوال از 30 سوال پایان ترم رو براتون upload کنم، با این امید که هم خستگیتون یه کمی رفع بشه و هم کمکتون بکنه برای امتحان بیوشمی، در این ساعات پایانی بهتر مطالعه کنید.

آرزو می کنم که در همه امتحانات و مراحل زندگیتون موفق باشید...

لطفا بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود

نظرات 3 + ارسال نظر
خدیجه مهین خیل یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ http://mahinkhail.blogfa.com

سلام وخسته نباشید.ازلطف شماممنونم.امیدوارم دردکترا ومراحل بالاتر موفق باشید

با سلام، شما لطف دارین.... من هم برای شما بهترینها رو آرزو میکنم...

صفورا اذرمگین سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام وخسته نباشید.با کمال تشکر بابت زحمات بی دریغ شما در طول ترم.موفق باشید

سلام، خوبین شما؟.... خواهش می کنم، من فقط انجام وظیفه کردم نه چیز دیگه ای... شما هم موفق باشید...

انیس تمجیدی چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ق.ظ

salam ostad joOn
mer30 ke 5 ta so2l komak kardi
khoda ro shokr shoma ostade biushimi ma shodid vagarne ba in uni e madarim. malom nabod che balaye ke bekhad saremon biyad

با سلام،حالا مطمئنید که هیچ بلایی سرتون نمی یاد؟؟؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد