میرصادقی

ارتباط با دانشجویان

میرصادقی

ارتباط با دانشجویان

بسیار مهم- میان ترم فیزیک پزشکی

خانم حیدری، خانم زادتقی و خانم سیمیاریان؛

با سلام

لطفا در صورتیکه تمایل برای شرکت در آزمون میان ترم دارید، همگی هماهنگ با هم، قبل از اتمام مهلت نهایی ثبت نمرات میان ترم، یک روز را تعیین کرده و به من اطلاع دهید، در غیر اینصورت متاسفانه نمره ای برای شما ثبت نخواهد شد.

در ضمن خانم شایان پور، برای شما نمره ای متناسب با تعداد جلسات حضور، نمرات کلاسی و غیره ثبت شده، پس اگر تمایل دارید که نمره ی شما تغییر یابد  با مطالعه ی کامل در این آزمون شرکت نمایید.

موفق باشید....

نظرات 2 + ارسال نظر
حیدری شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 ب.ظ

سلام استاد ببخشید تا کی مهلت داریم برای امتحان ؟ کی نمرات میان ترم را وارد میکنید ؟ حیدری

سلام خانم حیدری، من نمره ی بقیه ی بچه ها رو ثبت کردم و فقط شما چند نفر موندید. آخرین مهلت ثبت نمرات میان ترم هم پنجم دیماهه. پس اگر می خواهید در امتحان شرکت کنید روز چهارشنبه، سوم دیماه ساعت دوازده در دانشگاه حاضر باشید و بیاید دفتر اساتید. لطفا به اون چند نفر دیگر هم خبر بدید. چون توی همین یک تاریخ می تونم از شما امتحان بگیرم. اگر با این شرایط موافق هستید تا فردا صبح به من خبر بدید و تعداد نفراتتون رو هم مشخص کنید.
در ضمن حتما با مطالعه ی دقیق و کامل در امتحان شرکت کنید.
موفق باشید....

حیدری یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام استاد 3نفریم همون تاریخ میایم
فقط کدوم فصل ها امتحانه ؟حیدری

سلام، سوالات از فصلهای 3، 4، 5، 6، 8، 14 و 18 مطرح خواهند شد.
لطفا با دقت کامل مطالعه کنید. یک شماره تلفن هم برای من ایمیل کنید تا در صورت پیشآمدن شرایط خاص احتمالی با شما تماس بگیرم.
Email: l.mirsadeghi@gmail.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد