میرصادقی

ارتباط با دانشجویان

میرصادقی

ارتباط با دانشجویان

جستجوی کپک و مخمر

دانشجویان محترم؛

با سلام، لطفا برای دریافت فایل مربوط به جستجوی کپک و مخمر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

در ضمن این فایل یکبار توسط من دانلود شده است، پس درصورتیکه شما نفر دومی هستید که فایل را دانلود می نمایید لطفا نام خود را در بخش نظرات درج کنید تا نیم نمره ی کلاسی به شما تعلق بگیرد.

موفق باشید...

دانلود


نظرات 4 + ارسال نظر
فرهاد فلاح دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:17 ق.ظ

فرهاد فلاح

با سلام، این دومین باره که شما موفق میشید نیم نمره رو بگیرید... امیدوارم تا روزیکه نمره ی نهایی این درس ثبت میشه، دوستان دیگه بذارند که جون سالم بدر ببرید
موفق باشید...

فرهاد فلاح دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:27 ق.ظ http://farhad4055@gmail.com

استاد عزیز ممنونم؛ هفته پیش هفته معلم بود؛ ببخشید دیر شد ولی از زحمات زیادتون ممنونم؛ از نظر من و خیلی از بچه ها شما استاد نمونه اید امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق پیروز باشید.

با سلام، از لطف شما و تبریکتون ممنونم.... من کاری به جز انجام وظیفم انجام ندادم و امیدوارم که شما و همه ی دوستان دیگه هر روز موفقتر از قبل باشید... باید اعتراف کنم که انرژی مثبت، حمایت و قدرشتاسی دانشجوهام همیشه من رو دلگرم به کارم کرده و از همتون متشکرم...

هادی سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:49 ب.ظ

بابا استاد چه وضعیه تا ما میایم نمره بگیریم یکی قبل ما برده .

با سلام. خب اینجوریه دیگه، رقابت فشردست... انشاا... شما خودتون بتونید تو امتحان پایان ترم نمره ی کامل رو بگیرید و نیازی به نمره ی کمکی هم نداشته باشید

farhad چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:56 ق.ظ http://farhad4055@gmail.com

سلام ؛ بچه ها میتونید ازم خواهش کنید تا میدونو واسه جوون ترا خالی کنم؛ وگرنه بعید میدونم موفق شید زودتر از من دانلود کنید

با سلام؛ این هفته نمره واسه دانلود نذاشتم و بنابراین دیگه نیازی به این کارها وجود نداره .....
موفق باشید.....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد