میرصادقی

ارتباط با دانشجویان

میرصادقی

ارتباط با دانشجویان

بسیار مهم- نمونه سوال آزمایشگاه میکروبیولوژی مواد غذایی

دانشجویان محترم

با سلام و خسته نباشید؛

بنابه درخواست برخی از دوستان شما 2 نمونه سوال از سوالات روز فردا (چهارشنبه) رو براتون میذارم. تعداد سوالات 13تاست ولی چون جزومون اونقدرها هم سنگین نیست متاسفانه بیشتر از این نمی تونم براتون نمونه سوال بذارم. امیدوارم همین 2 تا کمکتون بکنه که با انگیزه ی بیشتری مطالعه کنید.  یک راهنمایی اینکه در مورد جزوه ی جستجوی کلستریدیومها فقط یک سوال در امتحان وجود داره که تو نمونه سوال هم براتون گذاشتم پس دیگه نیازی نیست که متن مربوط به این قسمت رو بیشتر بخونید. درضمن چون تو امتحان یک سوال محاسباتی هم وجود داره حتما ماشین حساب به همراه داشته باشید و امکان استفاده از گوشی تلفن همراه هم واسه محاسبات وجود نداره...

موفق باشید

دانلود

نظرات 1 + ارسال نظر
امیررضا دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:38 ب.ظ http://caspiandata.ir

با سلام
روزه نمازتون مورد قبول حق...ان شالله
به همسرتون سلام برسونید و کوچولوتون رو هم ببوسید.

سلام. شما خوب هستین؟ ممنونم ، امیدوارم که طاعات شما هم قبول باشه و البته حتما هم قبول هست... ممنون که به وبلاگ من سر می زنید... برای شما و سایر دوستان بهترین ها رو آرزو می کنم... همیشه در زندگیم برای دعای دوستان و شاگردانم جایگاه خاصی قایل بوده و هستم، پس حتما برای من دعا بفرمایید.
پیشاپیش عیدتون هم مبارک. به تمامی دوستان سلام من رو برسونید...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد