میرصادقی

ارتباط با دانشجویان

میرصادقی

ارتباط با دانشجویان

نمونه سوال بیوفیزیک از بانک سوال پیام نور و نمونه سوال نیمسال دوم سال تحصیلی 93-92

دوستان خوبم؛

سلام

قول داده بودم نمونه سوال ترمهای گذشته ی درس بیوفیزیک رو براتون بذارم. عذرخواهی می کنم که دیر شد چون داشتم دنبال نمونه سوال بیوفیزیک رشته ی خودتون می گشتم که فکر می کردم قبلا دانلودش کردم ولی متاسفانه پیداش نکردم حالا اگر پیدا شد دوباره براتون میذارم.  خوشبختانه چون تا ترم گذشته کتاب شما و زیست شناسیها یکی بود، نمونه سوال درس بیوفیزیک برای رشته ی زیست شناسی رو دارم و همین طور نمونه سوال بیوفیزیک رشته ی خودتون در نیمسال دوم 93-92 رو هم دارم که براتون در لینکهای زیر گذاشتم. لطفا علاوه بر سوالات، متن کتاب رو هم مطالعه کنید....

امیدوارم که همتون تو امتحان درس من، درسهای دیگرتون و البته تمامی مراحل زندگی موفق باشید

دانلود 1

دانلود 2

نظرات 4 + ارسال نظر
امیررضا دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:05 ق.ظ http://caspiandata.ir

سلام استاد
نمرات مشخص شده؟

سلام. نه متاسفانه. هنوز نگاه هم بهشون نکردم. فعلا سرم واسه ی درسها و کارهای خودم خیلی شلوغه. موفق باشید...

amireza شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:14 ب.ظ

ostaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad.mordim.nomarat malom shooooooooooooooodddd?
nafasay akharemone
komak ham bekonin lotfan

سلام؛ خب من رو درک کنید دیگه... منم مثل شماها دانشجو هستم و البته مسئولیتهای دیگه ای هم در زندگی دارم که همین شرایطم رو سخت تر از شماها کرده. اصلا مگه شما الان وسط امتحانات نیستین؟؟؟ پس درستون رو بخونید و به فکر امتحاناتتون باشید. به نمره ی درس من هم اصلا فکر نکنید و البته می تونید به به نفس کشیدن هم ادامه بدین!!!

امیررضا سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:38 ب.ظ http://caspiandata.ir

سلام.مهم نیست استاد فدای سرتون.نتیجه فوق خوب باشه مدتش مهم نیست اصلا یک سال دیگه بذارید نمرات رو.مهم نیست که...

با سلام، من نمره ها رو روز یکشنبه به دانشگاه اعلام کردم. قانون دانشگاه شما حداقل واسه ی دروس آزمایشگاهی اینه که استاد باید لیست نمره رو به دانشگاه تحویل بده و خودش مستقیم نمره ای رو وارد سیستم نمیکنه... نمره های همتون هم در نهایت ارفاق و فوق دست بالا منظور شده و امیدوارم که راضی باشید چون واقعا کار بیشتری از من ساخته نیست. فقط لطفا هیچ کدوم از من نپرسید چند شدید، بذارید موقع دیدن نمرتون سورپرایز بشید.
موفق باشید....

حسین پرهیزکاری دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام استاد
بابت نمره از شما سپاس گزارم.
به دلیل تاخیر، از شما پوزش می طلبم

سلام. امیدوارم که خوب و خوشحال باشید.... خواهش می کنم، این نمره حاصل تلاش خودتونه و انشاا... که همچنان در تمام مراحل زندگی موفق باشید... همینکه به وبلاگ سر زدین ممنونم...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد